SETENGAH MATI MERINDU-JUDIKA-

Mengapa waktu...
Tak pernah berpihak kepadaku...
Apakah aku terlalu...terlalu banyak bekelana..

Mengapa kita...
Masih saja tak pernah bersatu..
Selalu saja bertemu..bertemu saat kau milik yang lain...

Mungkin kau bukanlah jodohku...bukan takdirku..
Terus-terang...

Aku merindukanmu setengah mati merindu...
Tiada henti merindukanmu..masih hati ku untukmu...aku tetap menunggumu...

Mengapa waktu tak pernah berpihak kepadaku...
Apakah aku terlalu..terlalu banyak berkelana...

Mungkin kau bukanlah jodohku..atau bahkan takdirku..
Terus-terang...

Aku merindukanmu setengah mati merindu..
Tiada henti merindukanmu...oh...

Aku merindukanmu setengah mati merindu.. tiada henti merindukanmu...
Masih hati ku untukmu...
Aku tetap menunggumu....

No comments:

Post a Comment